Bylinky - Eva Buriánková

04.05.2013 10:08

Bylinky. Abych neonemocněla, pečuji co nejvíc o své zdraví. Raději preventivně, nejen léčení již propuklé nemoci, a než chemické léky, používám raději bylinky, sbírané v přírodě. Některé, naše i čínské, už si také pěstuji na své malé zahrádce. Dalo by se říct, že toho z čínské medicíny, která má svou tisíciletou tradici, už trošku vím. Jejím základem je pečlivá diagnostika. Soustřeďuje se nejen na nemoci a jak je léčit, ale je cílená především na člověka, na jeho energetickou rovnováhu a na prevenci, ale má i filosofické základy, taoismus, Jin a Jang. Prof. Ing. Pavel Valíček je kapacita pro léčivé rostliny čínské medicíny a jeho přednášky byly velice zajímavé. Některé byliny jsem již znala, další informace pro mě byly úplně nové. Líbí se mi, že vybral takové, které se dají s úspěchem pěstovat i u nás. Teď na jaře je docela vhodná doba zamyslet se, zda se mi na základě těch přednášek vyplatí některá z nich pěstovat na zahrádce a jak by mi mohla být užitečná. Myslím, že už jsem si vybrala.

Zpět

Kontakt

VU3V Semily
Městská knihovna Semily
Tyršova 49
513 01 Semily

481 622 902

VU3V Semily - admin Ája M© 2013 Všechna práva vyhrazena.