Bylinky - moje radost. Zdeňka Vachtová

04.05.2013 10:22

V dnešních nejistých podmínkách v současném zdravotnictví, při neustálém zdražování dostupné lékařské péče, se stále více lidí vrací k přírodnímu léčitelství, které má dlouholetou tradici. Jsou to právě bylinky, které i v mém případě mi dávají důvěru na zlepšení zdravotních potíží. Již několik roků se zajímám jak o četbu publikací lékařského působení bylinek na zdraví člověka v době onemocnění tak i v prevenci nemocem předcházet. Proto jsem uvítala možnost zúčastnit se Semestrálního kursu VU3V ,,Čínská medicina v naší zahrádce " S vekým zájmem sleduji každou jednotlivou přednášku - Léčivé rostliny čínské mediciny - a tak se snažím prohloubit své znalosti v tomto oboru. Na zahrádce mám vyčleněný záhonek pro bylinky, které jak postupně dozrávají suším a následně využívám pro potřeby své i rodinných příslušníků. Nyní po zjištění, že některé druhy bylinek čínské mediciny se dají pěstovat, nebo se i v našich klimatických podmínkách pěstují, určitě rozšířím svou pěstovatelskou činnost i na tyto druhy. Za pokus to stojí. Nedám na bylinky dopustit a proto jsem si také během let vysloužila v rodině přízvisko - babi kořenářka - nebo - bylinková mánie. Ale v nouzi je potom každá rada i každá bylinka pro pomoc drahá i potřebná. V bytě v pokojíčku na poličce stále jsou zavěšeny pytlíčky sušených bylin. Jejich aromatická vůně vyzařuje pozitivní energií a dodává nám i dobrou náladu a chuť do života.

Zpět

Kontakt

VU3V Semily
Městská knihovna Semily
Tyršova 49
513 01 Semily

481 622 902

VU3V Semily - admin Ája M© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode