Dějiny oděvní kultury - Zdena Pudilová

07.02.2014 21:55

Do studia Dějiny oděvní kultury jsem se přihlásila navíc. Zajímala mně více ETIKA. Odívání mne nijak moc nelákalo. Řekla jsem si, co bych neudělala pro svůj mozek, abych „nezakrněl“. Při poslechu první přednášky jsem byla nadšená. Krásně provedené. V sylabus-ech jsou odkazy na zdroje obrázků. Vytáhla jsem po několika letech Dějiny umění. V přednáškách se nemluví jen o šatech, oblečení lidí, ale procházíme dějinami lidstva. Rozšířila jsem si obzor. Ráda navštěvuji místa kde se psaly dějiny, mám ráda výtvarné umění. Při prohlížení obrazů jsem také vnímala oblečení postav, jak lidé žili, ale dnes se na ně budu dívat v jiných souvislostech. Moc se těším na jarní semestr Dějiny oděvní kultury II. Navíc k Odívání budeme studovat mého miláčka Michelangela. Děkuji pane Ing. Tylinku.

Zpět

Kontakt

VU3V Semily
Městská knihovna Semily
Tyršova 49
513 01 Semily

481 622 902

VU3V Semily - admin Ája M© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode