Info o ceně v butiku - Marcela Loupá

07.02.2014 21:53

Při listování v časopusu Glanc jsem obdivovala práci stylisty a vizážisty, s jakým umem dokázali obléknout Taťánu Kuchařovou do modelů, které jí moc slušely. A tak mi hlavou bleskla vzpomínka, kdy jsem po večerech tvořila vlastní modýlky z časopisu Burda, obšívala celou rodinu a měla radost z každé kvalitní, pracně sehnané látky... A také mě v časopise zaujal popis značkových modelů s uvedením ceny, která u mě vyvolávala protočení očí a zároveň úsměv a to popis ceny - info o ceně v butiku. Já mám také svůj butik, na náměstí, kde je usměvavá mladá okatá paní, tam si vždy vyberu to, co potřebuji, v čem se dobře cítím a co lahodí barvou mému oku a náladě. Možná pod rukou profesionálního stylisty a vizážisty by to bylo mnohem lepší...no...zatím je to jen v mých rukou amatéra.

Zpět

Kontakt

VU3V Semily
Městská knihovna Semily
Tyršova 49
513 01 Semily

481 622 902

VU3V Semily - admin Ája M© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode