Terminál a geometrie - Marcela Loupá

15.01.2013 17:02

Terminál a geometrie

Když jsem v září letošního roku hledala nástupiště směr Jeseník v nově vybudovaném terminálu autobusové dopravy v Hradci Králové, tak mě nenapadlo, že se o této stavbě tolik zajímavého dozvím v přednášce geometrie. Netušila jsem, že jsem se nacházela pod membránovou konstrukcí, a že tato plocha se nejvíc blíží hyperbolickému paraboloidu.... Ach jo, možná, kdybychom už během studia na základní škole měli tak poutavé přednášky na výklad učiva, tak i vztah ke geometrii by nebyl vnímán jako nezáživný, naopak velmi poutavý a poučný. Jsem ráda, že alespoň nyní si formu přednáškové výuky užívám a jsem moudřejší o nové poznatky.

Marcela Loupá

Zpět

Kontakt

VU3V Semily
Městská knihovna Semily
Tyršova 49
513 01 Semily

481 622 902

VU3V Semily - admin Ája M© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode